لوازم موتوری میتسوبیشی

لوازم موتوری میتسوبیشی

میتسوبیشی

 

 

 

لوازم موتوری میتسوبیشی را میتوانید در رایکایدک با قیمت و کیفیت مناسب خریداری کنید.

موتورهای میتسوبیشی که بر روی طیف زیادی از ماشین‌آلات همچون لیفتراک،بیل مکانیکی،بلدوزر،جرثقیل و ماشین‌آلات سنگین برندهای دیگر  میباشد.

برای تهیه قطعات یدکی موتور میتسوبیشی می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

1. قطعات صحیح را شناسایی کنید: ابتدا باید مشخص کنید که چه قطعات خاصی برای موتور میتسوبیشی خود نیاز دارید.

این می تواند شامل مواردی مانند حلقه های پیستون، واشر موتور، شمع ها یا سایر اجزا باشد.

2. کاتالوگ موتور خود را بررسی کنید:

کاتالوگ موتور شما باید بخشی در مورد تعمیر و نگهداری و تعمیرات داشته باشد که می تواند به شما در شناسایی قطعات صحیح و مکان آنها کمک کند.

3. با رایکایدک تماس بگیرید:

برای یافتن قطعات صحیح می توانید با رایکایدک تماس بگیرید. ما می توانیم کاتالوگ قطعات را در اختیار شما قرار دهیم و به شما کمک کنیم تا قطعات لازم را سفارش دهید.

4. از فروشگاه‌های دیگر لوازم یدکی‌ در بازار بازدید کنید:

بسیاری از خرده فروشان قطعات خودرو، چه به صورت آنلاین و چه در فروشگاه، وجود دارند که طیف گسترده ای از قطعات یدکی موتور میتسوبیشی را در اختیار دارند.

می توانید به یکی از این فروشگاه ها مراجعه کرده و با متخصص قطعات صحبت کنید تا قیمت و کیفیت استثنایی محصولات رایکایدک برای شما ثابت شود.

5. جستجوی آنلاین: چندین بازار آنلاین و انجمن اختصاص یافته به قطعات خودرو وجود دارد که می توانید قطعات یدکی موتور میتسوبیشی را جستجو  کنید.

مطمئن شوید که برای یافتن بهترین معامله قیمت ها را بررسی و مقایسه کنید.

6. از سازگاری اطمینان حاصل کنید: صرف نظر از جایی که قطعات را خریداری می کنید،

مهم است که دوباره بررسی کنید که آیا آنها با مدل و سال موتور خاص میتسوبیشی شما سازگار هستند. این کار تناسب و عملکرد مناسب را تضمین می کند.

به یاد داشته باشید که اگر در مورد هر بخشی از فرآیند تعمیر مطمئن نیستید، همیشه با یک مکانیک حرفه ای در رایکایدک مشورت کنید.

 

 

 

موتور میتسوبیشی

 

 

 

میتسوبیشی یک خودروساز معروف ژاپنی است که در طول سالیان متمادی موتورهای مختلفی تولید کرده است.

برخی از جزئیات کلیدی در مورد موتورهای میتسوبیشی عبارتند از:

1. طراحی: موتورهای میتسوبیشی به دلیل طراحی خلاقانه و فناوری پیشرفته خود شناخته شده اند.

آنها چندین طرح موتور منحصر به فرد از جمله موتورهای 4G63، 6G72 و 6G75 V6 را توسعه داده اند.

این موتورها در طیف وسیعی از خودروهای میتسوبیشی، از خودروهای سواری گرفته تا شاسی بلندها و کامیون ها استفاده شده اند.

2. عملکرد: موتورهای میتسوبیشی به دلیل قابلیت اطمینان و عملکرد خود شناخته شده اند.

آنها موتورهایی با طیف وسیعی از توان خروجی، از موتورهای چهارگانه خطی کوچک تا V8های قدرتمند تولید کرده اند.

این موتورها به دلیل عملکرد نرم، گشتاور قوی و مصرف سوخت مناسب مورد ستایش قرار گرفته اند.

3. بهره وری سوخت: میتسوبیشی همچنین بر توسعه موتورهای کم مصرف،

از جمله موتورهای 4 سیلندر و V6 خود با زمان بندی متغیر سوپاپ ها و سایر فناوری های صرفه جویی در سوخت، تمرکز کرده است.

این موتورها به خودروهای میتسوبیشی کمک کرده اند تا مصرف سوخت بهتری داشته باشند و آلایندگی را کاهش دهند.

4. مسابقه: میتسوبیشی سابقه موفقیت در ورزش های موتوری از جمله توسعه موتورهای مسابقه ای با عملکرد بالا برای رالی داکار و سایر مسابقات را دارد.

موتورهای مسابقه ای آن ها به دلیل قدرت، قابلیت اطمینان و بهره وری سوخت شهرت دارند و به میتسوبیشی کمک کرده اند تا چندین قهرمانی را به دست آورد.

5. شراکت: میتسوبیشی همچنین با خودروسازان دیگری مانند کرایسلر برای توسعه موتورها و به اشتراک گذاری فناوری مشارکت داشته است.

این مشارکت ها به میتسوبیشی اجازه داده است تا پیشرانه های خود را گسترش دهد و به بازارها و فناوری های جدید دست یابد.

به طور کلی، موتورهای میتسوبیشی به دلیل قابلیت اطمینان، عملکرد و بهره وری سوخت شهرت دارند و نقش بسزایی در موفقیت این شرکت در صنعت خودرو داشته اند.

 

 

لوازم یدکی میتسوبیشی

 

 

میتسوبیشی یک خودروساز معروف ژاپنی است که انواع خودروها و موتورها را تولید می کند. برخی از اجزای کلیدی موتور میتسوبیشی عبارتند از:

1. سیلندرها: اینها محفظه هایی هستند که احتراق در موتور در آنها انجام می شود. موتورهای میتسوبیشی معمولاً دارای 4، 6 یا 8 سیلندر هستند.

2. پیستون ها: این پیستون ها در سیلندرها به سمت بالا و پایین حرکت می کنند که توسط نیروی انفجاری احتراق به حرکت در می آیند.

3. میل لنگ: این حرکت بالا و پایین پیستون ها را به حرکت چرخشی تبدیل می کند که به وسیله نقلیه نیرو می دهد.

4. میل بادامک: دریچه هایی که جریان هوا و سوخت را به داخل سیلندرها کنترل می کنند و گازهای خروجی از سیلندرها را کنترل می کند.

5. سوپاپ ها: این سوپاپ ها زمان و مدت زمان مکش و اگزوز را در چرخه موتور کنترل می کنند.

6. میله های اتصال: این پیستون ها را به میل لنگ متصل می کند و نیروی ایجاد شده در اثر احتراق را منتقل می کند.

7. بلوک موتور: سیلندرها و سایر اجزای داخلی موتور را در خود جای می دهد.

8. سر سیلندر: بالای بلوک موتور قرار می گیرد و شامل سوپاپ ها و شمع ها می شود.

9. شمع ها: این شمع ها مخلوط هوا و سوخت را در سیلندرها مشتعل می کنند و شروع به احتراق می کنند.

10. تسمه یا زنجیر تایم: این کار عملکرد سوپاپ ها و پیستون ها را هماهنگ می کند و از زمان بندی و احتراق مناسب اطمینان می دهد.

اینها تنها برخی از اجزای کلیدی موتور میتسوبیشی هستند. طراحی و پیکربندی خاص بسته به مدل و سال موتور متفاوت خواهد بود.

 

 

 

موتور میتسوبیشی

 

 

میتسوبیشی یک خودروساز مشهور ژاپنی است که طیف وسیعی از موتورها را برای خودروهای خود تولید می کند. برخی از محبوب ترین موتورهای میتسوبیشی عبارتند از:

1. 4G63: این یک موتور 6 سیلندر است که در مدل های مختلف میتسوبیشی مانند میتسوبیشی گالانت، میتسوبیشی مونترو و میتسوبیشی اکلیپس استفاده شده است.

2. 6G72: این یک موتور 6 سیلندر است که در میتسوبیشی گالانت و میتسوبیشی مگنا استفاده شده است.

3. 4G64: این یک موتور 6 سیلندر است که در Mitsubishi Galant، Mitsubishi Montero و Mitsubishi Eclipse استفاده شده است.

4. 6G74: این یک موتور 6 سیلندر است که در میتسوبیشی گالانت و میتسوبیشی مگنا استفاده شده است.

5. 4B11: این یک موتور 4 سیلندر است که در میتسوبیشی اوتلندر، میتسوبیشی لنسر و میتسوبیشی اندیوور استفاده شده است.

6. 6B11: این یک موتور 6 سیلندر است که در میتسوبیشی اوتلندر و میتسوبیشی اندیور استفاده شده است.

اینها تنها چند نمونه از موتورهای بسیار تولید شده توسط میتسوبیشی هستند.

هر موتور ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد خود را دارد و برای ارائه عملکرد قابل اعتماد و کارآمد در انواع وسایل نقلیه طراحی شده است.

 

 

 

 

 

شرکت میتسوبیشی موتورز که اکنون با نام میتسوبیشی موتورز شناخته می شود، در سال 1970 در ژاپن تاسیس شد.

اولین خودروی این شرکت، میتسوبیشی کلت، در سال 1962 معرفی شد.

اولین موتور دیزلی میتسوبیشی، 4D56، در سال 1988 معرفی شد و در مدل های مختلفی از جمله میتسوبیشی پاجرو و میتسوبیشی تریتون مورد استفاده قرار گرفت.

در سال 2004، میتسوبیشی اکثریت سهام شرکت Chrysler Group LLC را به دست آورد که منجر به توسعه دوج رم 2500 و 3500 با موتور 5 لیتری V8 دیزلی طراحی شده توسط میتسوبیشی شد.

میتسوبیشی به توسعه موتورهای دیزلی ادامه داد و در سال 2016 4JH1 را معرفی کرد، یک موتور 4.0 لیتری V8 دیزلی که در میتسوبیشی پاجرو اسپرت و سایر مدل ها استفاده می شد.

 

 

 

 

 

موتور میتسوبیشی 8DC9 یک موتور دیزلی است که توسط صنایع سنگین میتسوبیشی تولید شده است.

در کاربردهای مختلف از جمله کشتی های دریایی و تجهیزات صنعتی استفاده می شد.

این موتور 8.9 لیتر حجم دارد و 240 اسب بخار قدرت در 2000 RPM تولید می کند. به دلیل قابلیت اطمینان و دوام آن شناخته شده است.

 

 

 

موتور میتسوبیشی 8DC9

موتور میتسوبیشی 8DC9

 

 

 

 

موتور میتسوبیشی 8DC8 یک موتور دیزلی است که توسط صنایع سنگین میتسوبیشی تولید شده است.

معمولاً در کاربردهای صنعتی مانند کشتی های دریایی و تولید برق استفاده می شد. این موتور 8 لیتر حجم دارد و به دلیل قابلیت اطمینان و دوام آن مشهور است.

 

 

 

 

موتور میتسوبیشی 8DC8

 

 

 

 

موتور میتسوبیشی 8DC2 یک موتور دیزلی است که توسط صنایع سنگین میتسوبیشی تولید شده است.

در کاربردهای مختلفی مانند شناورهای دریایی و تجهیزات صنعتی مورد استفاده قرار گرفت. این موتور 8 لیتر حجم دارد و به دلیل قابلیت اطمینان و دوام آن مشهور است.

 

 

 

 

 

 

 

موتور میتسوبیشی S6E یک موتور بنزینی 6 سیلندر 4 زمانه DOHC (دو میل بادامک بالای سر) است.

این خودرو توسط صنایع سنگین میتسوبیشی تولید شد و در خودروهای مختلفی از جمله میتسوبیشی پاجرو و میتسوبیشی مونترو استفاده شد.

این موتور 3.0 لیتر حجم دارد و 190 اسب بخار قدرت در 4750 دور در دقیقه و گشتاور 260 پوند فوت در 3500 دور در دقیقه تولید می کند.

این ویژگی مانند زمان بندی متغیر سوپاپ و سیستم اختصاصی MIVEC (میتسوبیشی نوآورانه زمان بندی سوپاپ و کنترل الکترونیکی بالابر) برای بهبود بهره وری سوخت و کاهش آلایندگی دارد.

 

 

 

 

موتور میتسوبیشی S6E

 

 

 

 

موتور میتسوبیشی S4E یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ DOHC (میل بادامک دوگانه بالای سر) است.

از سال 1996 تا 2001 تولید شد و در خودروهای مختلف میتسوبیشی از جمله لنسر، گالانت و مونترو استفاده شد.

حجم موتور 2.0 لیتر است و 125 اسب بخار در 6000 RPM و گشتاور 135 پوند فوت در 4000 RPM تولید می کند.

این مدل دارای طراحی ابتکاری MCA (معماری مشترک میتسوبیشی) میتسوبیشی است که امکان بهبود بهره وری سوخت و کاهش آلاینده ها را فراهم می کند.

 

 

 

موتور میتسوبیشی S4E

 

 

موتور میتسوبیشی S6S یک نوع موتور احتراق داخلی است که در سال های 1951 تا 1996 توسط میتسوبیشی تولید شد.

این موتور شش سیلندر است یعنی شش سیلندر دارد و از چرخه چهار زمانه استفاده می کند که شامل

ورودی، تراکم، احتراق و اگزوز این موتور به دلیل قابلیت اطمینان، دوام و کارایی سوخت، معمولاً در خودروهای مختلف میتسوبیشی مانند کامیون ها، اتوبوس ها و SUV ها استفاده می شد.

موتور S6S بسته به مدل و سال خاص، محدوده جابجایی 3.3 تا 4.0 لیتر داشت.

این بدان معنی است که اندازه موتور و در نتیجه قدرت آن بسته به کاربرد متفاوت است.

این موتور بسته به مدل و سال خاص، بین 135 تا 210 اسب بخار قدرت تولید می کرد.

این نشان دهنده قدرت خروجی موتور است که نشان دهنده میزان کار موتور است.

موتور S6S سرانجام در اواخر دهه 1990 با موتورهای مدرن و کارآمدتر جایگزین شد.

این امر در صنعت خودروسازی رایج است،

جایی که فناوری‌ها و طرح‌های جدید به طور مداوم برای بهبود عملکرد، بهره‌وری سوخت و آلاینده‌ها در حال توسعه هستند.

 

 

 

 

 

موتور میتسوبیشی S4S یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ DOHC (دو میل بادامک بالاسری) است که از سال 1996 تا 2005 توسط میتسوبیشی موتورز تولید شد.

این موتور در مدل های مختلفی مانند میتسوبیشی لنسر، میتسوبیشی گالانت و میتسوبی استفاده می شد.

این موتور 2.0 لیتر حجم دارد و 152 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه به همراه 156 پوند فوت گشتاور در 4000 دور در دقیقه تولید می کند.

به دلیل عملکرد روان، کارایی سوخت و قابلیت اطمینان آن شناخته شده است.

 

 

موتور میتسوبیشی S4S

 

 

 

موتور میتسوبیشی 6D34 یک موتور دیزلی است که از سال 1996 تا 2004 تولید شد. این موتور 4.7 لیتری شش سیلندر خطی است،

به این معنی که دارای شش سیلندر است که در یک خط مستقیم قرار گرفته اند.

این موتور در خودروهای مختلفی از جمله میتسوبیشی پاجرو و میتسوبیشی L200 استفاده شد.

موتور دارای بلوک و سر چدن است که به این معنی است که از یک ماده قوی و بادوام ساخته شده است.

از طراحی میل بادامک بالای سر با تسمه استفاده می کند، به این معنی که سوپاپ ها به جای زنجیر، توسط یک تسمه کار می کنند.

این طراحی کارآمدتر و بی صداتر از طراحی زنجیره ای است.

این موتور دارای حداکثر توان خروجی 136 اسب بخار و گشتاور 221 پوند فوت است که به این معنی است که می تواند قدرت و گشتاور زیادی تولید کند.

با این حال، به دلیل عدم پالایش و سر و صدا مورد انتقاد قرار گرفت.

این بدان معنی است که مانند برخی از موتورهای دیگر نرم و بی صدا نبود و ممکن است پر سر و صدا باشد.

به طور کلی، موتور میتسوبیشی 6D34 به دلیل قابلیت اطمینان و دوام شناخته شده بود، اما از نظر ظرافت و صدا دارای معایبی بود.

 

 

 

 

 

 

موتور میتسوبیشی 6D22 یک موتور 2.2 لیتری 4 سیلندر دیزلی است که از سال 1991 تا 2003 تولید می شد.

این موتور معمولاً در خودروهای مختلف میتسوبیشی استفاده می شد و به دلیل قابلیت اطمینان و مصرف سوخت آن مشهور بود.

این موتور دارای یک بلوک و سر چدنی است و از یک قطار سوپاپ SOHC (تک میل بادامک بالای سر) با تسمه تایم استفاده می کند.

این بدان معنی است که موتور دارای یک میل بادامک است که دریچه های ورودی و خروجی را به کار می اندازد که به بهبود عملکرد موتور و کاهش آلاینده ها کمک می کند.

این موتور 115 اسب بخار در 4000 دور در دقیقه و 145 پوند فوت گشتاور در 2500 دور در دقیقه تولید می کند.

این بدان معنی است که موتور دارای قدرت و گشتاور مناسبی است و آن را برای شرایط مختلف رانندگی مناسب می کند.

این موتور همچنین دارای سیستم تزریق سوخت پیزوالکتریک (PFI) اختصاصی میتسوبیشی است که سوخت رسانی دقیقی را برای بهبود عملکرد و کاهش آلایندگی فراهم می کند.

سیستم PFI از کریستال های کوچک پیزوالکتریک برای کنترل پاشش سوخت استفاده می کند که امکان کنترل دقیق تری بر مخلوط سوخت و هوا را فراهم می کند

که به بهبود کارایی موتور و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای کمک می کند.

 

 

موتور میتسوبیشی 6D22

 

موتور میتسوبیشی 6D20 یک موتور دیزلی است که توسط صنایع سنگین میتسوبیشی ساخته شده است.

این یک موتور 6 سیلندر و 4 زمانه است، به این معنی که دارای 6 سیلندر است و از چرخه احتراق 4 زمانه برای تولید نیرو استفاده می کند.

این موتور برای استفاده در کاربردهای مختلف از جمله کشتی های دریایی، تجهیزات ساختمانی و ماشین آلات صنعتی طراحی شده است.

حجم موتور 10.5 لیتر است که به حجم کل سیلندرهای موتور اشاره دارد که در قسمت پایین حرکت آنها قرار دارند.

جابجایی معیار اندازه موتور است و برای تعیین توان خروجی موتور استفاده می شود.

موتور میتسوبیشی 6D20 حداکثر قدرت 240 اسب بخار را در 2000 دور در دقیقه تولید می کند،

به این معنی که می تواند در زمانی که موتور با سرعت 2000 دور در دقیقه کار می ; ، 240 اسب بخار قدرت تولید کند.

موتور میتسوبیشی 6D20 به دلیل قابلیت اطمینان، دوام و کارایی سوخت معروف است.

این ویژگی‌ها آن را به گزینه‌ای محبوب برای برنامه‌هایی تبدیل می‌کند که در آن به یک منبع انرژی قابل اعتماد و کارآمد نیاز است.

طراحی و ساخت موتور به آن اجازه می دهد تا در شرایط کاری مختلف عملکرد خوبی داشته باشد و آن را به یک انتخاب همه کاره و قابل اعتماد برای طیف گسترده ای از کاربردها تبدیل می کند.

 

 

 

 

 

موتور میتسوبیشی 6D20

 

 

 

 

 

موتور میتسوبیشی 6D16 یک موتور V6 است که توسط میتسوبیشی از سال 1996 تا 2001 تولید شد.

این موتور در چندین خودرو میتسوبیشی از جمله میتسوبیشی مونترو، میتسوبیشی اوتلندر و میتسوبیشی گالانت استفاده شد.

این موتور 2.5 لیتر حجم دارد و 173 اسب بخار قدرت و 167 پوند فوت گشتاور تولید می کند.

این به دلیل قابلیت اطمینان و دوام خود شناخته شده بود و آن را به انتخابی محبوب برای بسیاری از رانندگان تبدیل کرد.

 

 

 

 

 

موتور میتسوبیشی 6D16

 

 

 

 

موتور میتسوبیشی 6D15 یک موتور دیزلی است که از سال 1994 تا 2004 توسط میتسوبیشی موتورز تولید می شد و یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم 2.5 لیتر است.

موتور دارای بلوک و سر چدنی است و به گونه ای طراحی شده است که قابل اعتماد و کم مصرف باشد.

این موتور حداکثر توان خروجی 174 اسب بخار در 4000 دور در دقیقه (RPM) و گشتاور 210 پوند فوت در 2000 RPM دارد.

در خودروهای مختلف میتسوبیشی از جمله مونترو، اوتلندر و گالانت استفاده شد.

این موتور به دلیل دوام و کارایی سوخت خود شناخته شده بود،

که آن را به انتخابی محبوب برای بسیاری از خودروهای میتسوبیشی در طول دوره تولید خود تبدیل کرد. در سال 2004 با موتور میتسوبیشی 4B11 جایگزین شد.

 

 

موتور میتسوبیشی 6D15

 

 

موتور میتسوبیشی 6D14 یک موتور 2.0 لیتری چهارگانه خطی است که از سال 1996 تا 2003 توسط میتسوبیشی موتورز تولید شد و در مدل های مختلفی مانند میتسوبیشی لنسر،

میتسوبیشی گالانت و میتسوبیشی پاجرو مورد استفاده قرار گرفت.

این موتور دارای میل بادامک دوگانه بالای سر (DOHC)، چهار سوپاپ در هر سیلندر، و سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ MCA2 اختصاصی میتسوبیشی است.

این سیستم با تنظیم زمان سوپاپ های ورودی و خروجی، بهره وری بهتر سوخت و آلایندگی کمتر را فراهم می کند.

این موتور 152 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و 136 پوند فوت گشتاور در 4000 دور در دقیقه تولید می کرد.

این خودرو به دلیل عملکرد روان، بهره وری سوخت و قابلیت اطمینان خود شناخته شده بود،

که آن را به گزینه ای محبوب برای بسیاری از مدل های میتسوبیشی در طول دوره تولید خود تبدیل کرد.

 

 

 

 

موتور میتسوبیشی 6D14

 

 

موتور میتسوبیشی 6D31 یک موتور دیزلی است که توسط صنایع سنگین میتسوبیشی از سال 1994 تا 2004 تولید شد.

این موتور شش سیلندر خطی است، به این معنی که دارای شش سیلندر است که در یک خط مستقیم قرار گرفته اند.

حجم موتور 3.1 لیتر است که آن را به یک موتور نسبتاً بزرگ در زمان خود تبدیل می کند.

این موتور برای استفاده در وسایل نقلیه تجاری مانند اتوبوس و کامیون طراحی شده است.

این خودرو به دلیل قابلیت اطمینان و بهره وری سوخت خود شناخته شده بود و آن را به گزینه ای محبوب برای این نوع خودروها تبدیل کرده است.

این موتور 136 اسب بخار قدرت و 221 پوند فوت گشتاور تولید می کرد که قدرت کافی را برای کاربردهای سنگین فراهم می کرد.

این موتور دارای تعدادی فناوری پیشرفته برای زمان خود بود.

یکی از قابل توجه ترین آنها سیستم تزریق سوخت با فشار بالا بود که امکان کنترل دقیق تری بر تحویل سوخت و بهبود عملکرد موتور را فراهم می کرد.

یکی دیگر از ویژگی های پیشرفته توربوشارژر با هندسه متغیر بود که به بهبود راندمان موتور و کاهش آلایندگی کمک می کرد.

به طور کلی، موتور میتسوبیشی 6D31 یک موتور دیزلی قابل اعتماد و کارآمد بود که برای استفاده در خودروهای تجاری مناسب بود.

ویژگی های پیشرفته و عملکرد قوی آن را به یک انتخاب محبوب برای تولید کنندگان اتوبوس و کامیون تبدیل کرده است.

 

 

 

 

موتور میتسوبیشی 6D14

 

 

 

 

موتور میتسوبیشی 6D22 یک موتور 2.2 لیتری خطی چهار دیزلی است که از سال 1991 تا 2003 تولید شد.

این موتور در خودروهای مختلف میتسوبیشی از جمله میتسوبیشی لنسر، میتسوبیشی گالانت و میتسوبیشی پاجرو استفاده می شد.

موتور به خاطر قابلیت اطمینان و کارایی سوخت معروف بود، اما مشکلاتی با نشت روغن و مصرف بیش از حد روغن داشت.

تعمیر و نگهداری منظم، مانند تعویض روغن و تعویض فیلتر، برای کارکرد روان موتور مهم است.

 

 

 

موتور میتسوبیشی 6D22

 

 

 

موتورمیتسوبیشی 4G64 یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری بنزینی با طراحی میتسوبیشی است.

این موتور از سال 1995 تا 2003 در خودروهای مختلف میتسوبیشی استفاده شد.

این موتور دارای بلوک چدنی و سر آلیاژ آلومینیوم است و از سیستم محرک زنجیر زمان استفاده می کند.

این به دلیل قابلیت اطمینان و کارایی سوخت معروف بود.

 

 

 

 

موتورمیتسوبیشی 4G64

 

 

 

 

موتور میتسوبیشی 4G63 یک موتور 2.4 لیتری شش سیلندر خطی است که توسط میتسوبیشی موتورز از سال 1992 تا 2003 تولید شد.

این موتور در خودروهای مختلف میتسوبیشی از جمله لنسر، گالانت و مونترو استفاده شد.

این موتور به خاطر قابلیت اطمینان و دوام خود معروف بود و در اوج خود 145 اسب بخار قدرت و 156 پوند فوت گشتاور تولید می کرد.

همچنین به دلیل گشتاور پایین و عملکرد نرمش شناخته شده بود که آن را به یک انتخاب محبوب برای رانندگی در جاده و خارج از جاده تبدیل کرده است.

 

 

 

 

موتور میتسوبیشی 4G63